Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ocak 2011 Cuma

Garip Grip

Şu sıralar hastalıkla boğuşuyorum. Bir grip olmuşum ki sormayın. Benim gibi 1,87'lik dev adamı tutup yatağa atıverdi bu illet. 2-3 senedir hastalık nedir bilmezken bir anda nezle görünümü ile beni ters köşeye yatırdı ve mahvetti. Kızımın yanına bile maske ile gitmek zorunda kalıyorum ki ona da bulaşmasın.
Sonradan duydum ki çoğu kişi bu gripten muzdırapmış şu aralar. Dikkat etmek gerekiyor. Bilinçsizce kullandığımız antibiyotikler bu virüsleri daha da güçlü hale getiriyor. Sonra da bana olduğu gibi burnumdan tutup yatağa atıveriyor. Kaldı ki yanlış bildiğim ve yeni öğrendiğim bilgi var. Ben bunu daha önceden farketmemiştim. Antibiyotikler sadece bakterilere karşı işe yarıyormuş. Virüslere hiçbir etkisi yokmuş. Bazen de vücuda zarar verebiliyormuş.
Bilginize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder